STEM-освіта

У рамках роботи вектора “STEM-освіта для всіх”, на базі STEM-центр ХНПУ імені Г.С.Сковороди та Сковорода-хаб, учні 7-11 класів долучилися на відкриті онлайн-заняття з хімічних онлайн-демонстрацій. Участь в проєкті здобувачів освіти сприяв побачити хімічні демонстрації в реальному часі та активізувати пізнавально-пошукову діяльності учнів.

Продовжуємо впровадження STEM-освіти в ліцеї

Учні 5-А класу відзначили День захисників та захисниць України та День українського козацтва. У ході виконання цікавих, інтерактивних завдань учні познайомилися з Державним святом, поглибили знання про українське козацтво та традиції часів Запорізької Січі та про сучасних захисників Вітчизни. Також захід сприяв згуртуванню дитячого колективу.


На занятті в Студії робототехніки при Донецькому ліцеї №2 учнями 6-Б створено дерев’яні брелки – моделі літака “Мрія”, які сьогодні передали українським військовим. Ця ініціатива була приурочена до Дня захисників та захисниць України та стала символічним жестом підтримки оборонців країни. Моделі літака, виготовлені учнями під керівництвом Веніаміна Васильовича, вразили високою точністю та увагою до деталей. Учні зазначили, що для них це не просто проєкт, а можливість висловити свою вдячність і підтримку тим, хто щодня бореться за свободу і незалежність України.
МРІЯ одна на всіх – ПЕРЕМОГА! 🇺🇦
Один день зі шкільного життя Донецького ліцею №2
🌿Донецький ліцей №2 активно розвиває STEM-підходи до навчання📚, надаючи учням можливість не лише вивчати теоретичні основи, а й застосовувати свої знання на практиці. Створення машин, роботів🤖 та інших інженерних проєктів є постійною частиною навчальної програми. Це дозволяє учням готуватися до реальних викликів сучасних технологій і розвивати навички командної роботи та креативного 🧠мислення.
🌿Студія робототехніки🤖 є частиною програми впровадження STEM-освіти в ліцеї, що спрямована на розвиток навичок у сфері науки, технологій, інженерії та математики. Вчитель інформатики, Сичов Веніамін Васильович, працює над створенням STEM-орієнтованого освітнього простору, впроваджуючи в освітній процес дослідно-проєктну діяльність, як один із ефективних засобів STEM-освіти. Тож нещодавно учні закладу під наставництвом вчителя презентували успішний проєкт — власноруч створений EVASIONBOT.

Матеріали до дистанційної педагогічної STEM-студії  «STEM-освіта: інноваційні проєкти для НУШ»

12.04.2022 відкрито доступ до матеріалів дистанційної педагогічної STEM-студії  «STEM-освіта: інноваційні проєкти для НУШ». Заняття студії проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 12.05.2022. Запрошуємо учителів предметів природничої, технологічної, інформатичної, математичної галузей, які впроваджують STEM-навчання.

Зміст кейсу:

  1. Презентація за темою «STEM-освіта: інноваційні проєкти для НУШ»: https://docs.google.com/presentation/d/1bdnx1Mmd5HhE2FJTQzeMDHUlZrfSighO/edit?usp=sharing&ouid=114154993845473810171&rtpof=true&sd=true
  2. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://docs.google.com/document/d/1slq3IWmV_ac0WtxQif7z_lw3UzmN8BZP/edit?usp=sharing&ouid=114154993845473810171&rtpof=true&sd=true
  3. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів: https://docs.google.com/document/d/11Ju6BwP8MmTc-MCKassgX9gE_y6Kef4y/edit?usp=sharing&ouid=114154993845473810171&rtpof=true&sd=true
  4. Форма зворотного зв’язку https://gle/k791wJ34zdq8TVWx7 

 

 

Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 «Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

Наказ  Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 року № 1031 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 «Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти» (додається).

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 року № 1031

Дослідження «Ефективність освітніх процесів в умовах модернізації освітньої галузі. STEM-центри в Україні» у Харківській області

Із метою створення інтерактивної карти STEM-центрів/лабораторій України Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» у жовтні – листопаді 2021 року проводить дослідження «Ефективність освітніх процесів в умовах модернізації освітньої галузі. STEM-центри в Україні» (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 18.10.2021 № 22.1/10-2441).

У дослідженні беруть участь усі заклади загальної середньої, позашкільної освіти, заклади професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, у яких створено STEM – центри/лабораторії.

Пропонуємо долучитися до дослідження представникам вищезазначених закладів.

Для участі у дослідженні необхідно до 17 листопада 2021 року заповнити онлайн-анкету за посиланням: https://forms.gle/nk74m6QXHuAeQ8r36

Про проведення конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок»

Протягом жовтня-грудня відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» з метою популяризації ідей STEM-освіти, заохочення педагогів застосовувати STEM-технології, використовуючи інтегровані уроки/заходи під час освітнього процесу, виявлення й підтримки талановитих педагогічних працівників, організовує Конкурс «Кращий гендерночутливий STEM-урок».

До участі у Конкурсі запрошено вчительську спільноту закладів загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) освіти, які активно впроваджують інноваційні методики до STEM-навчання та мають креативні ідеї для розробки нестандартних рішень. Конкурс проводиться на добровільних засадах, є відкритим і безкоштовним для педагогічних працівників/ць закладів освіти України.

Додаткову інформацію можна отримати у координатора Конкурсу – Юлії Шкуліпи (+380930922481, stem@csr-ukraine.org).

Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 28.09.2021 №22.1/10-2254 «Про проведення конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок»

Лист ІМЗО 22.1_10-2254_від_28.09.2021