ВИХОВНА РОБОТА

  • Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році
  • Нормативно-правова база з питань виховної роботи знаходиться на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти URL: https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/normativna-baza-pozashkilnoyi-osviti-ta-vihovnoyi-roboti/;
  • Наказ МОН від 06.06.2022 №527
  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1233-р схвалено Концепцію Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року.
  • Стратегія національно-патріотичного виховання, затверджена Указом Президента України від 18 травня 2019 р. № 286, визначено основні складові національно-патріотичного виховання: громадсько-патріотичне, військово-патріотичне та духовно-моральне виховання.
  • Законом України “Про повну загальну середню освіту”(стаття 15) визначено, що виховний процес у закладах освіти є невід’ємною складовою освітнього процесу і має ґрунтуватися на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини громадянина тощо.
  • Концепцією Нової української школи передбачено зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.Реалізація мети освіти має ґрунтуватися на таких ціннісних орієнтирах:
    • визнання унікальності й талановитості кожної особистості та заборона будь-яких форм дискримінації;
    • розвиток вільної особистості через підтримку самостійності, підприємливості й ініціативності, розвиток критичного мислення та впевненості в собі;
    • формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку дитини;
    • забезпечення добробуту й безпеки завдяки створенню атмосфери довіри, взаємоповаги і взаємодопомоги у шкільному освітньому середовищі; заклад освіти має бути безпечним місцем, де запобігають насильству й булінгу (цькуванню), надають потрібну допомогу;
    • утвердження людської гідності та доброчесності, зокрема академічної, через виховання чесності, відваги, наполегливості, милосердя, доброти, справедливості, поваги до прав людини;
    • плекання любові до рідного краю, української культури, дбайливе ставлення до довкілля;
    • формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови.